Evlilik İzdivaç Programları

Merhaba arkadaşlar.. Uzun süredir bloguma yazı yazmıyordum tam 1 ay olmuş, yine bu evlilik programlarından bassetmek istiyorum.

Öncelikle show tv ‘de yayımlanan Evleneceksen gel, Seda sayan ve Uğur Arslan’ın sunduğu program..

evleneceksen-gel-izle-show-tv-27-ekim-28Nereden giriş yapalım şimdi bu saçma sapan programları ben zaman buldukça gülmek için izliyorum bu yeni sezonda kişiler yine aynı biraz takviye yapmışlar.. Semra hanım gelmiş.. falan filan neyse ben çok izlemediğim için son bölümlerindeki erkek ile bayan hakkında yorum yapmak istiyorum.

evleneceksen-gel-solmaz-ve-nurullah-son-durum-ne-ayridilar-baristilar-27-ekim-28-ekim-full-izleNurullah ve solmaz.. Arkadaş bunlar nasil bir aşk yaşıyor aşk’da demiyorum   çünkü Türk insanını salak yerine koyuyorlar bu kızı seda sayan durmadan oynatıyor nurullah denen sahışta aşık olmuş rolleri yapiyor hadi aşık oldu diyelim. Adam sana oynama diyor sen çıkıyorsun tulumba falan filan derken seni gören hangi erkek kabul ederki? Türk kültürüne tamamen haykırısın be solmazcım: ) Seni alan erkek zengin olacakki kaldırsın seni yoksa seni böyle iyi bir aile çocuğu kabul etmez… Oynatır Oynatır gönderir seni 😛 (Anlayana) zaten İnternet ortamına İfşa videoları falan düştü izleyenler olmuştur.. Hangi yüzle çıkıyorsunuz Tvlere anlamiyorum bide yanında bi yapışkan bi  kız var onun adını unuttum. Yok evlenmiş 1 saat sonra boşanmış İlk izlediğimde ağlıyordu 26-27 ekim bölümlerini izledim yine aynı dırdır edip duruyonuz.. : )

Neyse size burda son noktayı koymak istiyorum.. Diğer kanallardaki İzdivaçlar hakkında yorum yapmak istiyorum..

zuhal-topalla-izdivac-star-tv-27-ekim-izleStar tv’de yayımlanan Zuhal topal ile izdivaç programıda farklı bir dünya.. Düşüp bayılanlarmı ararsın.. 2 günde aşık olanlar sonra yatak resimlerini ararsın.. Dediğim gibi bu tür programların aslında yasaklanması gerekiyor tamamen senaryo insanları kandırmak başka birşey değil..
Neyse konumuza dönelim..

Burda 2 çiftten bassetmek istiyorum izlediğim kadarıyla yine geçen yıl. Sevgi vardı birkan ile mutlu bi hayat sürüyordular birkan anadolu çoçuğuyum ANNEM gibi bir kadın istiyorum dedi 3gün sonra hatunla aynı yatakta resimleri internette ifşa oldu.. Annesine üzüldüm vallahi canlı yayınla söyleme bari be koçum.. Ayıptır kendini rezil ediyosun..

birkan-ve-luvrita-esmira-tartisiyor-27-ekim

Herneyse bu sezon başladı sevgi başkasınla evlendi.. : ) (ALLAH Mesut bahtiyar etsin) bu sefer birkan luvrita rus kız ile aŞk yaşamaya başladı amaç belli zaten bizim insanlarımız anlamasada birkanın yapacağı iş ortada.. Bunuda umarım annesine benzetmez yoksa durumlar çok kötü olur nede olsa rus kızı!; ) araya esmira azerbaycanlı kız giriyor ağliyor sızlıyor, nasıl bir hayat abi bendemi katılsam acaba?: )

 

Gelelim sıradaki bombamıza buna çok güldüm..; ))

bayhan-hanife-aski-son-durum-denizle-tartisti-bayhan-nekadar-para-aliyorBayhanın şarkılarını severek dinliyorum ama bu hanifeye talip gelince şaşırdım kaldım yok be abi olamaz falan derken neden olmasınki.. Sonra haberlere hemen yansıdı tabikide bayhan haftalık 10binTL alıyormuş vay güzel para banada verseler bende talip olurdum bu köylü egoist çirkine: ))

Aşalamak falan değil benimkisi bu hatunu taa umut’a talip olduğu zamanları izleyin ve sonradan nasıl değiştini göreceksiniz izmir’in köyünden kalkıp gelmiş şehire.. Orda afra tafra yapıp ağlamalar falan.. bu yazıları son bölümleri izleyip yazdığım için ona göre yorum yapiyorum! Deniz, hanım aşkını ilan ediyor 70 yaşında adama.. Adam kabul etmeyince buda dubaradan pat yere düşüyor:D Neyse bayhan tabi merak edip whatsapp üzerinden arkadaşına soruyor 2 kez nasıl oldu diye sonra tabi hanife canlı yayınla öğrenince hemen bi surat asmalar kıskanclık moduna girmeler sanırım hanifeye bunlardan bassetmiyorlar oda gerçekten bana talip geldi sanıyo gariban kız..: )

Valla bunuda burda noktalamak istiyorum çünkü bunlar sabıtmışlar yakında bakırköy falan yolu gözüküyor..

esra-erol-atv-27-ekim

Evet esra erol’ a geldik.. Atv ekranlarında yayımlanan bu izdivaç yine diğerlerine göre daha kaliteli gözüküyor.. Burdada oyunlar var tabikide eskilerden caner vardı bi ara sarışın güzel tulin ile aşk yaşıyordular sonra dayak falan yemişti bu sezon esra erol’ kurnazlık yapıp onu kanala götürmüş kim bilir caner nekadar para alıyor..: ) Neyse caner den girdik bari ondan devam edelim..

esra-erol-caner-kimdir-evlendimi-sevgilisi-kim-nereli-27-ekim-izleAdam 35 yaşında dışarda evlenemedi yine Tv ekranlarına geri döndü maksat yeşillik olsun nasıl olsa Türk halkı yiyor anasını satim ver yansın: ) Son çıktığı bayan berke hanım güzeldi, izlediğim son bölümde yine kavgalı bir şekilde ayrılıyorlar.. Nedeni ise bayan arkadaşı loca’dan başka bir erkek ile görüşüyor ve profil vb gibi resimlerine bakıyormuş caner çılgına dönüyor tabi loca’dan yorum yapan başka bir bayana bağırıyor sonra o ‘da ağliyor programı terk ediyorlar.. Abi nasıl birşeysiniz siz ya.. : D Sanada noktayı koydum caner’

Geliyorum en uyuz olduğum adama…

 

esra-erol-senol-kimdir-nereli-kac-yasinda-27-ekimİşte bu adam! resimde gördüğünüz Namı değer, şenol bey: ) adam 50 yaş üstüne gelmiş adamla hertürlü dalgayı geçiyorlar benim kızdığım nokta bu yaşa kadar evlenmemişsin.. Daha yürümeyi bilmiyorsun seni alan kadın ne yapsın be abi? Yok hülya’yı ara ondan izin alacak:) Hülya dediği kişide abisinin hanımı sanırım daha kendin karar veremiyorsun programa çıkmışsın… Hadi onu geçtim bi oynama stili var bizim insanımız sever böyle boş insanları o yüzden ekranların karşısında tutuyorlar zaten.. Burnunu falan karıştırıyor durmadan 30 yıllık aşkı sibel bağlanıyor evlilik teklifleri falan derken neler neler..: ) Neyse ben makalemi burda sonlandırıyorum…

Kabataslak yazdım herşeyi bunlara bukadarı fazla bile.. Google amca üzerinde birşey deniyorum yoksa yazmazdım!; )

Böyle programları izleyip kendinizi yormayın benim gibi arada izleyin gülüp geçin çünkü komediler..: )

Kalın sağlıcakla…


Evleneceksen gel 27 Ekim 2016 Günü Show tv‘de Yayınlanan Evleneceksen gel izle, Evleneceksen gel Son Bölüm Tek Parça izle , Evleneceksen gel Bugünki bölüm izle, Evleneceksen gel Son Bölüm Fragmanını izle, Evleneceksen gel Dünkü bölüm izle, Evleneceksen gel son bölüm izle Evleneceksen gel Canlı izle, Evleneceksen gel Online izle, Evleneceksen gel Yeni bölüm izle, Evleneceksen gel Seyret, Evleneceksen gel Full hd Tek parca izle, Evleneceksen gel 27 Ekim Çarşamba izle, Evleneceksen gel Youtube izle, Evleneceksen gel 27.10.2016 Dizisi izle, Evleneceksen gel Donmadan Reklamsız izle, Evleneceksen gel indirmeden izle

Esra Erol 27 Ekim 2016 Günü Atv’de Yayınlanan Esra Erol izle, Esra Erol Son Bölüm Tek Parça izle , Esra Erol Bugünki bölüm izle, Esra Erol Son Bölüm Fragmanını izle, Esra Erol Dünkü bölüm izle, Esra Erol son bölüm izle Esra Erol Canlı izle, Esra Erol Online izle, Esra Erol Yeni bölüm izle, Esra Erol Seyret, Esra Erol Full hd Tek parca izle, Esra Erol 27 Ekim Çarşamba izle, Esra Erol Youtube izle, Esra Erol 27.10.2016 Dizisi izle, Esra Erol Donmadan Reklamsız izle, Esra Erol indirmeden izle

Zuhal Topal 27 Ekim 2016 Günü Star tv’de Yayınlanan Zuhal Topal izle, Zuhal Topal Son Bölüm Tek Parça izle , Zuhal Topal Bugünki bölüm izle, Zuhal Topal Son Bölüm Fragmanını izle, Zuhal Topal Dünkü bölüm izle, Zuhal Topal son bölüm izle Zuhal Topal Canlı izle, Zuhal Topal Online izle, Zuhal Topal Yeni bölüm izle, Zuhal Topal Seyret, Zuhal Topal Full hd Tek parca izle, Zuhal Topal 27 Ekim Çarşamba izle, Zuhal Topal Youtube izle, Zuhal Topal 27.10.2016 Dizisi izle, Zuhal Topal Donmadan Reklamsız izle, Zuhal Topal indirmeden izle

One Response to “Evlilik İzdivaç Programları”
  1. Atakan Şenyurt 8 Mayıs 2017

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

webmaster blogu - webmaster bloğu